Elektrobikes.pl

0

Brak produktów

  • Dostawa

    0,00 zł
  • Suma

    0,00 zł
Strona główna > Bezpieczeństwo> Bezpieczeństwo zwrotu

Bezpieczeństwo> Bezpieczeństwo zwrotu

Kategorie

Bezpieczeństwo zwrotu towaru.

Jak zwrócić towar?

Klient ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia przesyłki.

Zwracany towar musi być w idealnym stanie, nie może nosić żadnych śladów użytkowania i musi posiadać oryginalną metkę producenta. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają uznanie zwrotu.

Do zwracanego towaru bezwzględnie musi zostać dołączony dokument sprzedaży.

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Aby zwrócić towar należy:

1. Zalogować się do profilu w Sklepie,

2. W historii i szczegółach zamówień wyświetlić szczegóły zamówienia.

2. Zaznaczyć w zamówieniu towar, którego dotyczy zwrot (status zamówienia powinien być oznaczony jako dostarczony, jeżeli taki nie jest prosimy o informacje, że towar został dostarczony).

3. Kliknąć przycisk "Zwróć towar".

4. Produkt wraz z dołączonym dokumentem sprzedaży należy przesłać na własny koszt na adres siedziby głównej Sklepu.

Po uznaniu zwrotu odsyłamy Klientowi należność za zwracany towar w terminie 14 dni, zgodnie z Regulaminem zakupów.

Bezpieczeństwo to także gwarancja, którą objęty jest sprzedawany towar. Zobacz warunki gwarancji i reklamacji w regulaminie.