Elektrobikes.pl

0

Brak produktów

  • Dostawa

    0,00 zł
  • Suma

    0,00 zł
Strona główna > Pomoc> Jak kupować

Pomoc> Jak kupować

Kategorie

Składanie zamówień jest bardzo proste.

Strona z produktem.

Na stronie z produktem, który chcesz zamówić kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”. Pamiętaj, aby wcześniej wybrać odpowiedni kolor lub inną opcjnę produktu.

Domyślna ilość produktu to jedna sztuka. Możesz zmienić tę ilość, wpisując inną liczbę w odpowiednim polu.

Po dodaniu towaru do koszyka w nagłówku strony widoczny koszyk powiększy się o zamówiony produkt. Na każdej stronie w nagłowku rozwijając pole możesz sprawdzić jakie towary i w jakiej ilości znajdują się w koszyku. W każdym momencie możesz także kliknąc realizuj zamówienie.

Aby zrealizować zamówienie, wybierz jedną z dos†epnych opcji zakupów Zaloguj się, Zarejestruj się lub zrealizuj zamówienie Bez rejestracji. Jeżeli planujesz dodać kolejne towary do koszyka kliknij przycisk „Powrót do zakupów”.

Sklep oferuje zamówienie jednostronicowe. Oznacza to, że wszystkie kroki niezbęne do realizacji zamówienia znajdują się na jednej stronie.

Krok 1. Podsumowanie koszyka.

W tej części podsumowane są wszytskie produkty w koszyku. Koszyk umożliwia również zmianę ilości towarów lub ich usunięcie.

Krok 2. Podanie danych kontaktowych lub zalogowanie do profilu.

Jeżeli chcesz finalizować zamówienie, kolejnym krokiem jest podanie danych kontaktowych.

Jeżeli kupujesz w Sklepie pierwszy raz, wybierz przycisk „Zarejestruj się”, podając swój adres email.

Jeśli robisz zakupy kolejny raz, zaloguj się w swoim profilu, dzięki temu unikniesz konieczności podawania po raz kolejny swoich danych adresowych niezbędnych do wysyłki. Jeżeli dane te uległy zmianie, możesz dodać kolejny adres lub zaktualizować istniejący w Twoim profilu. Prosimy tylko o podanie danych umożliwiających realizację zamówienia.

Możesz także wybrać zamówienie bez rejestracji.

Krok 3. Podanie danych adresowych - wysyłka/faktura.

W przypadku pierwszych zakupów w kolejnej części podaj swoje dane osobowe i adres. W części "Dane osobowe" podaj hasło, dzięki któremu przy kolejnych zakupach zalogujesz się bez podawania danych adresowych.

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje o nowościach i promocjach, zaznacz pole "Zapisz się do newslettera".

Wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką * jest niezbędne do realizacji zamówienia.

Jeżeli potrzebujesz fakturę dla firmy, wypełnij pole "NIP i nazwa firmy".

W polu "Uwagi" możesz umieścić dodatkowe informacje dotyczące zamówienia.

Zachęcamy do podania bezpośredniego numeru telefonu w polu numer. kom. Dzięki temu w razie konieczności będziemy mogli się z Tobą skontaktować.

Klikając przycisk „Zarejestruj” przejdziesz do kroku, w którym możesz zaakceptować podany wcześniej adres lub dodać kolejny. Dzięki temu możesz rozróżnić adres, na który ma zostać wysłana przesyłka od adresu i danych, na które ma zostać wystawiona faktura.

Jeżeli adres do wysyłki zamówienia i adres do wystawienia faktury nie różnią się, pozostaw zaznaczone pole „Użyj tego samego adresu dla faktur”.

Jeżeli skorzystałeś z opcji logowania się do profilu założonego przy pierwszych zakupach, w tym kroku masz możliwość aktualizacji swoich danych adresowych, dodania kolejnego adresu lub rozróżnienia danych adresowych do wysyłki i do faktury.

Jeżeli podałeś kompletne dane adresowe kliknij przycisk „Dalej” i przejdź do kroku "Przesyłka".

Krok 4. Wybór sposobu dostawy.

Teraz należy dokonać wyboru sposobu przesyłki. Przy każdym ze sposobów przesyłki widnieje informacja o jej kosztach.

Krok 5. Wybór formy płatności.

Po wyborze sposobu dostawy pozosatł do uzupełnienia wybór sposobu płatności. Aby wybrać płatność pamiętaj, najpierw musisz zapisać dane niezbędne do realizacji zamówienia we wczesniejszym kroku.

Po uzupełenieniu każdej z części aktualizować się będzie całkowity koszt dostawy.

Krok 6. Potwierdzenie zamówienia i realizacja płatności.

Jeżeli wybrałeś płatność online, zostaniesz przeniesiony do odpowiedniego systemu płatności online, gdzie będziesz mógł dokonać wpłaty.

Przy wyborze systemu PayPal w kolejnym kroku na stronie podsumowania zamówienia powinieneś je dodatkowo potwierdzić. W tym celu kliknij na przycisk „Potwierdzam zamówienie”. Po zakończeniu płatności przeniesiesz się ponownie do Sklepu na stronę z zamówieniem, gdzie możesz oczekiwać na potwierdzenie płatności. Niezależnie od tego, otrzymasz email z potwierdzeniem zmiany statusu zamówienia, co następuje zazwyczaj w ciągu kliku chwil.

Jeżeli występują niezależne od nas problemy z połączeniem z systemem płatności, kliknij "Wstecz" w przeglądarce i na stronie z podsumowaniem płatności kliknij przycisk „Inne metody płatności” i wybierz inny sposób zapłaty.

Na stronie systemu PayPal możesz zrezygnować z płatności jeżeli np. na koncie nie masz środków. Powracając na stronę Sklepu zostaniesz przeniesiony do podsumowania zakupów (Krok 1), potwierdź dotychczasowe wybory adresu i dostawy, a na stronie wyboru sposobu płatności zaznacz inny sposób płatności.

Jeżeli wybrałeś przelew tradycyjny lub opłatę za pobraniem, zostaniesz przeniesiony do podsumowania zamówienia. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk „Potwierdzam zamówienie”. Możesz też powrócić do wyboru innego sposobu płatności.

W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, po potwierdzeniu zamówienia na kolejnej stronie wyświetlą się informacje niezbędne do jego realizacji: kwota do zapłaty, numer konta i nazwa banku oraz numer zamówienia, który należy podać w tytule przelewu.

Ze strony z potwierdzeniem możesz przejść bezpośrednio do strony Twojego profilu ze złożonymi zamówieniami.

CO DALEJ PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz email z potwierdzeniem jego przyjęcia i aktualnego statusu. Emailem będziesz otrzymywać również kolejne informacje o aktualnych statusach jego realizacji. Potwierdzeniem realizacji zamówienia jest jego status "Przygotowanie w toku"

W każdym momencie możesz zalogować się na swoje konto profilu w Sklepie, aby sprawdzić status realizacji swojego zamówienia. W tym celu kliknij „Historia i szczegóły Twoich zamówień”.

Po złożeniu zamówienia nie możesz go już edytować. Klikając "Szczegóły" przy zamówieniu możesz jednak przesłać do nas dodatkowe informacje lub pytania, za pomocą pola "Wyślij wiadomość" przy danym zamówieniu. Wysłane wiadomości będą widniały w historii korespondencji do danego zamówienia.

Kolejnymi etapami realizacji zamówienia są:

Oczekiwanie na płatność. W przypadku sposobów płatności: przelew tradycyjny lub płatność online. Szybka autoryzacja płatności online może spowodować, że zamówienie od razu zmieni status na kolejny.

Płatność zaakceptowana. Po odnotowaniu płatności status zamówienia zmienia się na "Płatność zaakceptowana". Odnotowanie płatności przelewu tradycyjnego zazwyczaj trwa dłużej. W przypadku płatności online akceptacja trwa maksymalnie do 24h, jednak zwykle informacja o płatności dostępna jest w ciągu kilku chwil.

Błąd płatności. W przypadku nie odnotowania płatności w ciągu 4 dni roboczych status zamówienia zmienia się na "Błąd płatności". W takim przypadku kontaktujemy się z Klientem celem wyjaśnienia sprawy.

Przygotowanie w toku. Po odnotowaniu płatności zamówienie przechodzi w ten kolejny status. W przypadku wyboru sposobu płatności „za pobraniem” zamówienie przechodzi od razu w status „Przygotowanie w toku”.

Wysyłka. Po zapakowaniu towaru i wysłaniu zamówienie zmienia status na „Wysyłane”. W zależności od wybranego sposobu wysyłki, od tego momentu liczy się czas dostawy. Po zmianie statusu na „Wysyłane” nie ma już możliwości rezygnacji z zamówienia, bądź zmiany jego parametrów.

Dostarczono. Zamówienia otrzymują status „Dostarczono” w przypadku: a) wysyłki kurierem - po odnotowaniu potwierdzenia dostawy b) lub odbioru osobistego. „Dostarczono” jest jednym ze statusów kończących proces zamówienia.

Brak towaru. Dbamy o to, aby towar prezentowany w sklepie był dostępny w magazynie głównym. Jednak zastrzegamy sobie możliwość poinformowania o braku towaru w przypadku, gdy ostatnia sztuka towaru będzie wadliwa lub z innych przyczyn jej wysłanie do Klienta byłoby niemożliwe. Za każdym razem o takich przypadkach informujemy Klienta mailowo lub telefonicznie. Taki status uzyskuje również zamówienie.

Anulowane. Do momentu wysyłki każdy z Klientów może zrezygnować z zamówienia bez kosztów, bez podania przyczyny lub z powodu braku towaru. Status „Anulowane” jest jednym ze statusów kończących proces zamówienia.

Zwrot. Status ten zamówienie może uzyskać, jeżeli przesyłka wróci do Sklepu (nieodebrana) lub kiedy do 10 dni Klient będzie chciał zwrócić nieużywany towar. Każdy z Klientów zgodnie z Regulaminem zakupów ma prawo do zwrotu towaru. Procedura zwrotu została opisana tutaj. W przypadku akceptacji zwrotu przez Sklep status zamówienia zmienia się na "Zwrot", a środki pieniężne zwracane są zgodnie z Regulaminem zakupów. Klientowi zostaje wystawione pokwitowanie zwrotu oraz korekta do wystawionej faktury.

O każdej zmianie statusu zamówienia Klient informowany jest emailem. Logując się do profilu w Sklepie może również sprawdzić aktualny status zamówienia.

Reklamacje.

Reklamacje realizowane są niezależnie poza głównym procesem zamówienia. Warunki reklamacji zostały opisane w Regulaminie zakupów.